Here we go again!

maj 14, 2009

Jag har råkat ut för Abba-feber igen. I julas när jag var hemma såg jag och mamma filmen. Det var så där riktigt mysigt där vi med varsit glas rött och befann oss i ett konstant fnitter- och sing-a-long-mood. Efter att ha sett filmen laddade jag ner filmens soundtrack och spelade och spelade och spelade. La över musiken på mobilen och spelade och spelade. Igår drog det igång igen. Drog ut med hörlurarna och spelade Abba högt. Stegen blir snabbare och ett automatiskt leende befinner sig på mina läppar.Nu önskar jag att någon av mina vänner kan drabbas och komma över i helgen på lite vin och sing-a-long. Anyone?

5 svar to “Here we go again!”

  1. Elinor Says:

    Jag ær fet pepp. Men det får vecka 22 ju! (kommer æven bli lite ace of base & inte att førglømma ORUP!):D Jag længtar så mycket efter dig.

  2. Emelie Says:

    Åh, det här är verkligen den bästa låten! Och Elinor, Orup är lite… vad ska man säga…ute.

  3. Putte Says:

    Jag får också vibbar och måste delge ett Mamma Mia-minne:

    Vi såg filmen i höstas under öppen månklar himmel på en patinerad ute-bio i Skiathos, Grekland.

    Filmen ackompanjerades av typ cirka 100 rejält tankade medelålders britter som fullkomligt älskade både musiken och inte minst att sjunga med.

    Märkligt, skojsigt och oförglömligt…

  4. joelah Says:

    Putte, ditt mamma-mia minne slår allt 🙂

  5. Jen Says:

    Jag kan bli din partner in crime med ABBA feber!!:)..Ses ihelgen,söt!!Puss


Lämna en kommentar