Jag är glad.

maj 20, 2009

Idag är jag glad. Jag är glad trots att vädret har flexat från sol till moln till regn hela dagen. Jag är glad trots att jag sitter inne nu när solen har bestämt sig för att skina. Jag är glad för att jag lånat en bra bok på biblioteket idag som jag faktiskt har tid att läsa då studierna är nästintill klara bortsett från opponering och redovisning nästa vecka. Jag är glad att Fia slutade tidigt idag och kunde fika och umgås med henne hela dagen. Vi har rensat och burit ner en massa i förrådet för deras visning av lägenheten på söndag. Jag är glad för att vi lagade god mat och att jag nu är proppmätt. Jag är glad för att jag åker ner till Gotland i morgon.

Men mest glad är jag för att jag idag fick förfrågan att jobba halvtid i juni och heltid under sommaren. Min oro för att inte ha jobb är numera stillad.

Lämna en kommentar